- waterkoker BL-10001 - glas - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de - waterkoker BL-10001 - glas op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

a*********@h******** 13-02-2024
Geschreven voor: - waterkoker BL-10001 - glas

Gevaarlijke waterkoker: bij uitgieten van warm water verbrandt je je hand aan de hete stoom. Je moet echt heel voorzichtig uitgieten om dit te voorkomen of de waterkoker 'met een bocht' vasthouden. Erg onhandig.
Verder kun je niet twee keer achter elkaar de waterkoker inschakelen. En soms schakelt de koker zichzelf uit als het water nog niet kookt. En nog raarder: soms begint de koker uit zichzelf te koken. Trek er daarom de stekker s nachts uit.
Onvoorstelbaar dat zoiets op de markt is.

Willem 22-11-2023

Veel kalk binnen enkele weken

Geschreven voor: - waterkoker BL-10001 - glas

Bij het uitschenken komt er hete stoom tegen je hand aan.
Binnen een week veel kalkaanslag. Bij Blokker geweest, maar als de waterkoker het doet is het goed zo. Wordt niet ingenomen door deze klacht.
Medewerkster geeft aan dat dit komt omdat je het direct kan zien.
Als je het niet verwijderd komen er stukjes kalk met het water mee.
Het filter wat er uit zou moeten kunnen lukt niet. Het zit gewoon vast af fabriek.
Geen waterkoker meer voor ons van dit model of van een merk waar geen kalk aan komt binnen de twee weken.
Koker wordt ook heel erg heet. Eigenlijk te heet voor thee te zetten.

Pluspunten

• Mooi gezicht in de keuken.

Minpunten

• Veel kalkaanslag
  • Hete stoom tijdens uitschenken
  • Filter niet te verwijderen om schoon te maken

WIHEDA 15-06-2023

Blok waterkoker één en al kalk

Geschreven voor: - waterkoker BL-10001 - glas

In korte tijd zit de bodem vol met kalk. Ook de kunststof stroomplaat waar de glazen waterkoker op wordt geplaatst zit zelfs vol met kalk.

Tevens is het water flink heet en bij verkeerd uitschenken verbrand je de vingers/ hand.

Als we dit vooraf hadden geweten, zou deze niet door ons gekocht zijn.

Mooi uiterlijk en verder een kalkleveraar, terwijl ons water zacht is.

Denk eerst na voordat u deze aankoop gaat doen.

Stella 05-09-2020

Blokker waterkoker 1,7ltr met LED verlichting

Geschreven voor: - waterkoker BL-10001 - glas

Voor 14,95 euro bij Blokker gekocht. Wat een superding: mooi formaat, mooie glazen kan, de blauwe LED verlichting in de bodem geeft het effect alsof de kan op het vuur staat, heel mooi. Ziet er fraai uit, voor een heel klein prijsje!

Pluspunten

• Glazen kan
  • 1,7ltr
  • De blauwe LED verlichting